Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Fantasy Football League
Eagles Forum > Philadelphia Eagles Message Board > Wiseguys and Degenerates
ReaLife
who wants to get a forum wide fantasy football league...we can have lots of teams i bet to make it interestin...wit a live online draft...if u think this is a good idea...then post for acsess

1. ReaLife
2. furiousxgeorge
3. The Rock
4. D Rock
5. eugol55
furiousxgeorge
I'm in, set it up.
The Rock
I need to defend my title. I'm in.

Skeleton Krew
ReaLife
cool...once we get at least six...i'll set it up...i'm hopin we have like 8 or somethin
JDEagles
I would, but i was sick last week so i set up all the teams yahoo allows...(insert loser comments here)
eugol55
What the hell, I'll give it a go, must avenge the ass-whooping The Rock put on me last year
D Rock
I'd like to join as well.

ReaLife
one more person...and then i'll set it up...but even tho i set it up...we still taken players
eugol55
one request if we are going to do a live draft, could we do it in the evening? Last year it was at like 2pm which was really inconvenient.
ReaLife
yeah...it would be in the evenin for yall probably...cuz...i'm live in Alaska(damn military assignment)...and so yall four hours ahead on the East Coast...so it would probably end up bein late...like between 7-8...for yall...which woul be...3-4 for me
The Rock
bump.

Maybe this can be a sticky for the next week or something. mods?
ReaLife
ya that would be tite...so...heres the question for players

regular player positions?

or

different?
Aquila
QUOTE (The Rock @ Aug 22 2005, 01:18 AM)
bump.

Maybe this can be a sticky for the next week or something. mods?

'Tis done.
SLOiggles
blast...is the league full?
furiousxgeorge
Hasn't even opened yet wink.gif
ReaLife
sorry been busy last two days...still lookin for somebody too fill last spot so then i'll open it

k?

cool.gif devil03.gif
ReaLife
i have an idea...

once the league gets started...i can post up another thread(maybe it'll become sticky too)....

and it will be the standings of the league...

iono bout stats maybe...but yeah...the standings and weekly games...

that good idea??? cool.gif
furiousxgeorge
Start the league, we have enough people now and more will join when you post the join link.
KingJuicy
Yeah, where is it?
FXRules
I'd be interested...how do you join? What's the link?
ReaLife
(startin league now)

whos the sixth person?
ReaLife
LEAGUE CREATED...

League ID... 514358

League Password... wingheads

please donot sign up if u haven't told us so

eugol55
There was a problem:
• This league is not registered in this game. (Error #272)
• This league is from the free game. (Error #271)

ReaLife
huh!?!?!?! blink.gif

thats wierd...

i'll check it...

oh and draft is 700 pm EST Sunday
eugol55
QUOTE
oh and draft is 700 pm EST Sunday

nice...

Not sure why it won't let me in...stupid question, you did say Yahoo!, right?
ReaLife
it should be working for sure now...

check it agian
eugol55
is this the link I should be using?

http://football.fantasysports.yahoo.com/f2...ster/joinleague
eugol55
I'm in...I was apparently signing in at the wrong spot...

Here is the link
http://football.fantasysports.yahoo.com/f1...inprivateleague
ReaLife
its not plus...its juss regular

lol

now try agian wit the regular FREE fantasy football
eugol55
The Eugolites are registered
ReaLife
thats wut i'm talkin bout

lol

okay people time to register

514358 ----ID

wingheads ----Password
The Rock
ok, I am in.

Team name this year is TO_Loves_McNabb

Thanks ReaLife
ReaLife
lol...funny team name...
and YW

cool.gif
GQSmooth
I'll try and get in
ReaLife
so GQ...u takin the last spot???
eugol55
Could everyone Identify themselves, jsut so I know who is kicking my ass each week?

So Far we have:

PHLMercenaries - ????
The Barking Moonbats - (gotta be FG)
TO_LOVES_MCNABB - The Rock
Eugolites - Eugol55
AK Branch Eagles - Real Life, I assume
GQSmooth
PHLMercenaries is me
ReaLife
yep Ak Branch Eagles is me...holla back..lol
ReaLife
only D Rock has to sign up

players remember

live draft 700 EST This Sunday
SLOiggles
write it down with your magic markers everyone...TO's Sharpies will win the league yumyum.gif
D Rock
Left Coast in the house.

West Side Brawlers.

See ya'll sunday 4 pm my time.

eugol55
ummm...is this a problem?

QUOTE
Your league will not be permitted to conduct its draft if it contains an odd number of managers.


My count gives us seven teams...last I checked that is an odd number. That's kind of a stupid limitation isn't it?
The Rock
I can think of odder numbers, but...

Okay we need one more. anyone, anyone...
ReaLife
k...yep...one more people!...
TO's Sharpie
QUOTE (SLOiggles @ Aug 24 2005, 01:11 AM)
write it down with your magic markers everyone...TO's Sharpies will win the league yumyum.gif

I will hunch.gif

Didn't even know I was playing, and I'm already in two leagues, but if you guys need another I'll play.



Aquila
Moved this to the Fantasy Football board now that you've had the draft.
eugol55
QUOTE (Aquila @ Aug 30 2005, 10:54 AM)
Moved this to the Fantasy Football board now that you've had the draft.

Oh, I thought maybe RealLife's rent check was late, so you evicted him out of the sticky neighborhood.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2014 Invision Power Services, Inc.